środa, 5 grudnia 2018

Ankieta

Witajcie.
Zapraszam do udziału w ankiecie dotyczącej tego bloga. Od razu mówię, że chętnie bym dalej kontynuowała mimo, że minęło bardzo dużo czasu od ostatniej notki. Nawet przeczytałam wszystkie notki niedawno, ponieważ  nie pamiętałam połowy rzeczy. Nie zdawałam sobie sprawy, że czas tak szybko leci. Byłam w szoku jak zobaczyłam datę ostatniej notki. Ale mimo wszystko mam chęcie dalej pisać. Chce znowu powrócić do obu opowiadań i mam nadzieje, że mi się to uda.
Link poniżej:

Ankieta

3 komentarze:

  1. Taaak, wracaj! Ja tu cały czas jestem i czekam! W prawdzie też przydałoby mi się odświeżenie TLISU ale jakoś to będzie! Weny kochana i siły na pisanie ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Musisz tu wrócić. To moje ukochane opowiadanie. ��❤
    Ostatnio sama je przeczytałam od nowa bo tak strasznie mi go brakowało.
    ❤ daj szybko znać jaką decyzje podejmiesz .
    Edzia

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, fajnie by było jak byś dała znać co wyszło z ankietą. Będziesz kontynuować to opowiadanie?? Liczę, że niedługo dasz odpowiedź. Pozdrawiam.
    Fanka MJ

    OdpowiedzUsuń