poniedziałek, 28 grudnia 2015

Informacja

Jak widzicie nie pojawiła się sobotnia notka, tak jak miałam zaplanowane. Nie wyrobiłam się z jej napisaniem jak wiecie przez przygotowania świąteczne. Na dodatek łapie mnie jakiś wirus i z nim walczę, żeby mnie nie rozłożył na łopatki. Mam nadzieje, że nie macie mi tego za złe i zrozumiecie. Oczywiście notka będzie i to dłuższa niż ostatnie, wiec mam nadzieje, że to Wam wynagrodzi i to czekanie się opłaci. Notka pojawi się w środę bądź czwartek najpóźniej. Chce ją wstawić jeszcze w tym roku ;) No to do zobaczenia za parę dni :)

6 komentarzy:

  1. Czekamy kochana! <3
    Nie powiem, że nie zasmucił mnie fakt jak nie dodałaś, ale skoro ma być dłuższa to się nie gniewam ;3
    Co prawda świętować Nowy Rok jadę do Berlina, więc przeczytam niestety dopiero po powrocie, ale tak czy siak warto czekać <3333
    Czekam i Pozdrawiam!<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :)
    Ja też się o to nie gniewam bo wiadomo ;P
    Walcz z wirusem i nie poddawaj się. Ja też się nie oddaje i mam nadzieję, że mi przejdzie.
    Będę czekać na notkę, a nadrobie ja pewnie we własnym zakresie :P
    A nadrobie na pewno jak wiesz :P

    Pozdrawiam, BAD25

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli wstawisz rozdział jeszcze w tym tygodniu to ja się nie gniewam :-)
    Pozdrawiam serdecznie :*****

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zlinczuje Cię, bo wiem, że choróbsko Cię dopadło, ale liczę i czekam na TĄ notkę z utensknieniem :)
    Michaelowa

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym Cię serdecznie zaprosić na mojego bloga :)
    jesli-tylko-uwierzysz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. W końcu mogłam nadrobić zaległości i po prostu nie mogę się doczekać kiedy dodasz następną! Piszesz jak zawsze bosko! Mam nadzieję że Mike dojdzie do siebie i że między nim i Betty będzie już wszystko w porządku :)
    Czekam z niecierpliwością na nową! Mam nadzieję że dasz radę do niedzieli ;)
    Jacksonka

    OdpowiedzUsuń